jag kan inte släppa taget

en högerkrok & riktigt blod
- nu när jag känt kärlek vill jag bara ha mer.

jag tog det som att du älskade mig, att jag betydde lika mycket, att jag var någon du kunde dela känslor med för det gjorde du ju.
när ska jag hitta den som kan dela samma sak med mig igen?
när ska jag hitta någon som älskar mig på samma sätt.
tårarna rinner på grund av dig, fortfarande.
två månader efter våra sista sagda ord.
ångesten finns fortfarande kvar, ångesten av att jag förlorade en av mina närmsta vänner, du vet ju hur det känns?
jag vill att du ska må lika dåligt som jag gör av det här.
jag vill att du saknar mig.
nu inser jag hur jävla mycket du betydde för mig, du blev en del av mig, min vän.
du lyfte mig för att sedan släppa mig hårdare än nånsin.
jag älskade dig.
skulle du säga att du ville träffa mig nu så skulle jag springa.
tårarna tränger sig fram bakom ögonlocken, dina ord tar hårdare och hårdare för varje dag.
nu står jag här ensam, var är du?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback