vänskapssaknad

 
" Jag saknar dig så mycket att det gör ont"
 
Detta är orden jag så gärna vill skriva, orden som skriker av sanningen. Fan vad jag saknar dig, min vän. 
 
Jag kan träffa mina vänner, vänskaper som är fina, som får mig att må bra ´, som lyser av färska minnen o vänner som säger att de aldrig ska lämna mig. Men ingen vänskap bultar så av passion som våran, eller av kärlek o glädje. Du kunde få mig att må så jävla bra men också så jävla dåligt - men det är också så jag vet att vi var så jävla äkta. 
För jag har älskat dig så högt att fåglarna sjunger ditt namn men har också hatat dig så mycket att djävulen gjort mig ökand. 
 
Vi har en sång som vi kallar vår egen, vi har kallat varandra för bästa vänner, älskat o hatat, gråtit o skrattat tills tårarna bildat ett hav av salttårar. 
 
Jag skulle kunna skriva en hel roman om dig, om mig, om oss. Om allt som ingen annan vänskap någonsin varit. Om allt som vi skulle kunna bli. 
 
Med dig har jag varit lycklig, glad och sprudlande men jag har också varit hjärtekrossad, arg o förstörd. Men ändå älskar jag dig så jävla hårt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback