let go, jerk?

Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss



vår låt.
vissa minnen lever kvar, vissa ljus släckts aldrig, ja.
i hjärtat kommer vi alltid finnas kvar, där någonstans lever du kvar än, min vän.
en bit kommer alltid komma ihåg dig, men jag antar att det är så det är.
alla sätter sina spår, vissa djupare än andra. men du, du stampade hårt.
märkena finns kvar än, vill du kräva upp dem? stampa om och om igen?

trots sårbarheten och tveksamheten som du försatte mig nu, du var den vännen som jag aldrig förtjänade, den som var för bra för mig, varför ville du ha mig? rent skoj från din sida? jag var inte nog för dig, ja jag vet.
såna som dig och mig, vi går inte ihop.
nej. du var för bra för mig. så måste det ha varit.
så var det.
därför slutade allt utan ens ett 'hejdå'.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback