det är svårare än jag tror.

jag vet att jag ställer till det, jag vet att det mesta i det här är mitt fel.
jag vet att det är hon, den tredje personen som tog så stor del av oss.
förut bildade du och jag det oss som jag så desperat hade letat efter, som jag hade längtat efter så länge.
hon kom som ett skott genom ryggen, jag hade aldrig upplevt sån smärta.
det blev lögner och falska identiteter, vem var du? vem var jag?
de är inte meningen att splittra er, det är inte vad jag vill.
jag vill acceptera det, jag vill må bra men jag orkar inte och jag vet inte ens hur.
du är alldeles för långt borta, du har sveps med strömmen och jag står bara och tittar på, alltid lika irriterad och ledsen, alltid.
jag står i mitten av en ond cirkel, den går bara runt, runt.
allt växer inom mig, hatet blir större mot saker som jag trodde jag kunde hantera.
allt jag vet är att jag snart inte orkar mer, jag orkar inte kämpa mot något som ändå aldrig blir bra.
jag hatar mig själv för tankarna jag har om henne, jag hatar att jag kan ha så onda tankar mot en människa som jag tyckt så bra om.
jag hatar hur stor del av mitt liv det här tar upp.
och jag hatar hur alla dessa tankar en dag kommer radera dig ur mitt liv, och hur jäkla hårt jag kommer sakna dig då.

Kommentarer
Postat av: felicia

kom ihåg att vi kan ta våra kända "problemtimmar" när du vill;)

bara haffa tag i mig och lätta ditt hjärta

du är underbar - glöm inte det!

2010-03-23 @ 10:06:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0