sugen

åh. åh. åh.
jag är så jäkla sugen på att bara flytta, byta skola, leva livet och glömma allt vad skola heter, glömma valångesten som grabbar tag i mig hårdare och hårdare nu, jag vill skippa det och bara göra det, utan att egentligen tänka mer.
göra om allt.
få en ny snart.
jag vill bara släppa dessa tankar som occuperar mina tankar konstant numer.
jag vill få mer erfarenhet, jag vill få bredden, jag vill ha det större, jag vill.
men fortfarande är det något som tar emot, något som säger att jag kan ändra mig. något som säger att tegner blir bra, det blir ju bara bra.
men fria, det kan ju också bli bra, så jäkla bra faktiskt.

jag. kan. inte. bestämma. mig. men. jag. måste. herre. min. gud.
k i l l  m e

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0