straight thorugh the heart

att hitta ord för dig är inte lätt.
jag vet inte ens vart jag ska börja.
du var allt jag ville vara egentligen, jag ville säga dig allt jag tyckte.
precis så som du gör.
men du har fan inget stopp, du bara går on and on and on.
du sårar alla i din väg för att få det du vill sagt, allt för att få din vilja igenom.
du vet det, jag vet det, alla vet det.
att kalla mig värdelös, idiotisk, iskall, att du önskar att jag vore död - det gör så jävla ont.
du slåss med ord och du gör det jävligt hårt.
du vet precis vilket knapp du ska trycka på för att få mig att enas med marken.
du vet exakt.
och jag vet att jag är så svag att jag inte kan slå tillbaka.
där har du det.
mitt självförtroende har fått sig en och annan vändning av dig, du har tryckt ner mig alltför många gånger.
alltför många gånger.
du vet inte hur det känns, för jag har aldrig lyckats göra samma sak för dig.



straight through the heart.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0