just the way.

jag har bråkat för min existens, genom de senaste åren så har jag bråkat för min existens hos dig.
jag ville så gärna betyda mer för dig för du betydde så sjukt mycket för mig.
du är viktig för mig och det får mig att fråga varför du bara skulle slänga iväg det sådär.
jag vet  - du har gjort misstag, jag har gjort misstag men hit har vi aldrig kommit.
hit nu när jag måste börja kämpa för dig igen.
nu när du har sårat mig på värsta tänkbara sätt.
jag klarar det inte - på något sätt så gick någonting inom mig sönder.
sedan förra gången så visste du att det förstörde mig, jag antar att du trodde att det skulle bli bättre nu, att jag hade vuxit men nej.
om du gör det för at hålla henne kvar så gör du det för helt fel skäl och det vet du.
allt jag ber är att du kunde tänka innan, tänka på om det var värd det.
om det var värt att förlora mig för.
jag låg och grät i min säng hela dagen igår, du såg det. och ändå går du bara förbi och låtsas som ingenting.
det gör ont att du inte ens verkar bry dig.
att du fick min värld att falla på bara några sekunder.
för jag vet att oom jag väljer bort dig så är det jag som blir lidande, då är det jag som kommer sakna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar, vad snäll du är :D Glad jag blir.

Din blogg är riktigt mysig :) kram kram

2009-12-07 @ 17:32:11
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0