i don't even know.

jag vet inte ens vad jag ska skriva.
men idag är ingen bra dag, jag är helt tom känns det som.
just en sån dag där ingenting känns rätt, då allt bara är fel.
det blir inte precis bättre av det här förbaskade molnet som fortfarande hänger över mig.
det blír inte bättre av folk som säger att det inte är så farligt, att det inte var en så stor grej.
för jag antar att för mig så är det jobbigt.
för mig var det som en rak höger.
det är inte att jag inte vill se dig lycklig, för det vill jag verkligen.
men på nåt sätt så sårar din lycka mig och jag tror inte ens du vet hur mycket.
jag tror inte ens att du ser vad problemet är.
jag kan inte ens förklara vad det är som stör mig, vad det är som gör ont.
jag vet bara inte hur.


lillasyster .

Kommentarer
Postat av: felicia

åh madde, jag ska inte säga att jag känner igen mig - för det gör jag inte. men jag drömde det en gång (detta kommer låta helt sjukt men ändå;)) att mamma, Min mamma, bara min och min systers mamma kom ifrån och började på ny kula. jag var så jäkla förbannad på henne, men visste inte varför. okej, en dålig jämförelse, men hoppas du förstår att jag, hmm, vad säger man "lider" med dig i det du tycker är jobbigt, står på din sidan men ändå vill se det så ljust som möjligt kanske? hmm, något i den stilen- det är dock omöjligt att beskriva det "rätt", hihi, lika svårt som det är att beskriva en viss person xD. känslor går inte sätta ord på liksom, jag hoppas du återfår känslan av glädje och så hos din papap och att relationen blir bra, jag hoppas verkligen det. ta hand om dig maddevännen<3

2009-12-09 @ 15:52:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0