this year, last year

I brist på saker att hitta på såhär på kvällskvisten, så tog jag mig en funderare (titt i arkivet) på av jag hittade på för ett år sedan. exakt. mer eller mindre.

jag skrev en del endå.
jag renoverade rummet hos pappa, en väggklocka inköptes.


 det fanns även dagar då jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. kan finnas en och annan likhet till detta året med, ja. en dag på jullovet ställde jag och lillasyster oss framför kameran.
 det såg ut lite såhär:



jag var ute på en lång hundpromenad med Sheela, i cirkus 200 minusgrader. då jag trodde att döden var nära.
jag kollade också på filmen "American History X" och åt kiwi med clementiner som förövrigt var bland det bästa jag sett. filmen då, inte fruken. den var förövrigt bara god.
Anns fotostudio blev även vår för en dag och jag förälskade mig i denna bild.

trasseldockan kallade jag migsjälv då.

jag drömde om att jag fick ihop det på en konsert med Linkin Parks gitarrist, Mike Shinoada. han var alldeles för snygg i mina drömmar än vad han var på google. det lovar jag.

den här konversation skrevs mellan mig och en vän. jag var tydligen velig.

moa: vad är en metofor? typ en liknelse? (x
jag: jo men typ, det är sjukt svårt att förklara. men jo typ kanske, det kan man kanske nog säga, det tror jag kanske.
moa: HAHHAHAH. vafan va detdär? (x

jag sprang runt och umgicks med vänner, vänskaper som senare spred lagom negativa texter på bloggen.
det bestämdes även att jag och en vän skulle åka på Kents konsert i Malmö och jag var såhäääääär glad.
jag lyssnade på imperiet och allmänt bara var.

januari. en rätt fin början på 2010 hade jag nog ändå.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0