nostalgi från alla håll

jag har spenderat kvällen med naturgodis, mörk havssaltschoklad, clementiner, kortspel och en jäkla massa musik.
jag har insett att Beatles är rätt bra och att 80-talet bjöd på världshistorien bästa musik, statistiskt sett. och att 90-talet bjöd på världshistoriens absolut sämsta musik, ingenting kom. värt att lyssna på då, förutom kent.

därav ihopknåpandet av denna lista, med en massa gammalgammal godingar som är måsten. lyssnalyssnalyssna!

jag funderade sedan på vad jag lyssnade på som liten och denna nostalgi-lista blev till - med godingar som den elimententa Britney-tiden till dansbandsåren och allt därimellan.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0