sommarkatt

efter cirkus tre timmars stirrning på samhälls-dokumentet kanske jag skulle få något gjort. eller ja, hopp finns ju, kanske.
eller ja. packa borde jag med, kanske.
- borde och kanske är himla dumma ord, just nu. jaa.

mestadels för att jag om cirkus 48 timmar befinner mig någonstans, där det är lite varmare. jaa.


update:jag har alltid levt efter mottot att effektivast plugg kommer från mat. eller ja, att man måste äta något samtidigt som man pluggar. nu inser jag hur fel jag haft alla år? jag menar, då koncentrerar jag mig bara på glassen i de flesta fallen och inte plugget. fast å andra sidan så om jag inte smaskar på något så tar suget över koncentrationen.
äh, låt oss bara säga att plugg-koncentrationen finns inte, egentligen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0