summerfeeling

Sommaren är verkligen här och hur gött är inte det? så sjukt jäkla gött faktiskt.
Söndagar är mysiga dem, jag inledde min med en brunch:

Finfinfin tjej!


Jordgubbar, hallon, vindruvor och egen gjorda mozarella-tomat-baugetter är en underbar smak av sommaren faktiskt. helt fantastisk.

Efter att ha proppat i mig en massa godbitar, så styrde jag mig mot farmor för årets första och sista påskmiddag (den räckte gott och väl vill jag säga, proppmätt!)
De senaste timmarna har dock spenderats i en stol på balkongen, lappandes en massa sol med en bra bok i handen. bra skit. och det såg väl cirkus ut såhär:


åh tranbärsjuice. lätt den nya kärleken (måste testas, hetthett tips!)
Nu ska jag tugga i mig ett par mackor och sen cykla ner till sjön och möta upp en fin vän. åh bra söndag, brabra söndag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0