SD equals vomit

Idag när jag satt på expen i väntan på bussen, läste jag en artikel ur SMP.
och det är nog safe to say, att vad som sägs är helt sjukt.
här säger SD rakt ut att "vi måste bekämpa islam på samma sätt som nazismen en gång bekämpades" - hur, verkligen hur kan man säga det?
att Islam måste bekämpas? värsta.
jag menar, nazismen är och framförallt var en fientlig rörelse - men framförallt dödade nazismen minst sex miljoner judar, i koncentrationsläger.
de dog för vilken religion de hade, de blev nersmutsade och utvisade ur samhället. hur kan dagens muslimer bli jämförda med det? verkligen hur?
de säger också att de vill sänka invandringen med 90% - varför? jag tycker att varje enskild individ ska få möjligheten till frihet och möjligheten att skapa en bättre framtid och även bidra med nya arbetskrafter och erfarenheter. visst, när de väl kommer till Sverige är det viktigt att de intergreras i samhället, att de skaffar sig ett jobb och kommer in i samhället, så fort som möjligt.
men att skicka ut 90% av Sveriges invandrare är inte att ge dem möjlighet till en bättre framtid, att säga att en viss religion måste bekämpas är inte okej, det är ingen fientlighet, det är ingenting som ska bekämpas, utan det är en religion, en tro som utövas att flera miljoner världen över - valfrihet är något som är så otroligt viktigt, det är inte valfrihet eller ens yttrandefrihet att på det sättet förbjuda en tro eller religion - verkligen inte.
herregud.
såhär ser deras valfilm ut, jag mår verkligen dåligt av den. -

Kommentarer
Postat av: felicia

helthelt sjukt, tidningen idag fick mig att bli darrig för bövelen. Usch helt enkelt.

Puss på dig söta madde:)

2010-09-09 @ 21:29:34
Postat av: Olga

Helt sjukt!!!

2010-09-11 @ 18:02:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0