my day

alltså, jag älskar måndagar, verkligen, verkligen!
jag har haft ett timmes långt möte med min syo om USA (är så galet taggad, vilket resulterade i att jag skrev USA istället för Europa på historian, inte insnöad perhaps?) efter det så dog jag på idrotten levde sedan upp igen för att ta mig igenom en psykologidebatt och en lång historialektion.
jag dansade simonson jazz efter det, det roligaste jag gjort. himlar vad sinnes!
så, måndagar ♥ my heart beats for you.
åh. jag hade en hund en gång i tiden & han var så fin så. ’
fina buzter ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh madde, usa is the shit för dig, go for it!

(kan inte låta bli, men började genast tänka på videon på min mobil om hundarna, haha, skrattar bara av tanken:))

puss

2010-10-26 @ 20:55:05
Postat av: Jonna Svensson

Hej Madde! Nu hittade jag in till din blogg, så fin den är! :)

SKa du åka till USA? Vad ska du göra där? :)



ha en bra dag!

2010-10-26 @ 22:38:35
URL: http://abovejonna.blogg.se/
Postat av: Jonna Svensson

Sinnes, så bra jag trivs i Halmstad! Visst det går lite upp och ner, men jag är ändå sjukt tacksam att vara här :)



Så skoj med USA! Säger som Felicia, go for it! Jo det är ju mycket förberedelser nu innan, har en kompis som ska plugga där nästa år. Men vad har du tänkt plugga då? :) Kram

2010-10-27 @ 22:56:56
URL: http://abovejonna.blogg.se/
Postat av: Jonna Svensson

Sinnes, så bra jag trivs i Halmstad! Visst det går lite upp och ner, men jag är ändå sjukt tacksam att vara här :)



Så skoj med USA! Säger som Felicia, go for it! Jo det är ju mycket förberedelser nu innan, har en kompis som ska plugga där nästa år. Men vad har du tänkt plugga då? :) Kram

2010-10-27 @ 22:56:56
URL: http://abovejonna.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0