past days

fredag & lördag var fina dagar!
fredags var det tjejkväll hos moa och guud så kul det var, helt galet.
kvällen bjöd på många godingar, men vad mer kan man begära i underbart sällskap?

vi satt och spelade spel (bet your brain), grymt kul!
och amanda ska gissa låtarna som hör ihop med vissa disneyfilmer.
och när hon är färdig och har gissat rätt och allt, så kläcker jag ur mig;
- men, är inte "arabiska natt" från Lady & lufsen?
alla brister ut i skratt och jag fattar ingenting, tydligen var den med i aladin istället (X
moa går sedan runt om nynnar; arrabbbiiskka naaaat
stora delar av lördagen spenderades med hilda och klara i mjölby.
vi var på en stämma för medborgarskolan, & jag måste väl säga att det var en aning segt.
men vi drog iallafall ner medelåldern rejält, vi var i princip de enda under 60 bast - awesome!
på kvällen satt jag på en restaurang och övertalade min artonåriga kusin om att rösta blått! - guuud så kul, hon är på väg ut rätt håll.
jag satt nyss och kollade igenom min kamera som inte har blivit använd sedan 1884 ungefär, så här kommer en lite random bildbomb!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0