i'd like to make myself believe

åhå, here we go for a hundred times, here go blablabla.
bra inledningen känner jag, jag kan inte ens låten men den sitter som en smäck på hjärnan ändå.
alltså, jag kan inte säga att humöret är på topp - inte idag kanske.
absolut inte med tanke på att det regnar ute, kan det vara så att vi växjöbor (vi som bor i sveriges regnigaste stad) har blivit liite bortskämda med sol och förhoppningar om våren.
kan det vara så, mina vänner?
det kan det, min vårvacka mådde nämligen inte bra av regnet på vägen hem idag, den förtjänar inte det.
nåja, det är en rätt bra dag ändå om man bortser från humör och regn, vi slutade lite mer än tre timmar tidigare idag - aldrig fel må jag säga.
svenskan är färdigskriven och massa annat roligt plugg väntar  - åhh så kul.
däremot ska jag snart in till stan för lite muf och det mina vänner är kul, utan sarkasm.
morgondagen däremot är mindre skojsig, det kallas nationella prov i sex timmar och inte nog med det, utan det är i spanska dessutom, hörde ni, spanska.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0