breakout

denna dagen har spenderats med en tös vid namn mikaela i ett regnigt växjö.
vi har lunchat thaimat och shoppat, eller snarare har jag shoppat - gaalet.
jag inhandlade mig en fin nyckelringsgrej:



såhär ser jsg ut idag;

jag har ett huvud med, men det ser lite väl freakish ut för att visas här.

jag har precis lagat mat åt hela min familj eller de delar av dom som befann sig hemma, så bland annat en sjuk lillayster och en knäpp lillebror.
men jag tänker däremot ägna resten av min kväll på just detta;
en bok & naturgodis!




Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, jag har ett huvud med, hAha - du är för söt!

puss på dig madde:)

2010-03-31 @ 20:17:20

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0