a saturdaynight.

jag har haft en rätt grym lördagkväll!
träffade en vän för lite mat och bio, vi såg Avatar. mitt andra biobesök under januari månad. haha (x
men det var grym iallafall, inte lång kanske, det kändes att man satt i biosalongen i två timmar och 40 minuter, lite seg men redigt bra!
& nu sitter jag här och äter upp chokladen som jag inte orkade äta i biosalongen. haha.
dessutom så har jag nånting för försenade bussar, helt seriöst, den vill ALDRIG komma itid. ahhhhh!
dock ser morgondagen inte riktigt lika rolig ut, jag ska storstäda mitt rum, kom på nåt tråkigare?
går inte, för det finns knappt!
damn.


barcelona 08.
det är ofattbart hur mycket jag längtar till sommaren nu!


Kommentarer
Postat av: moa

riktigt kul att träffas över en hamburgare och en film haha! :D

2010-01-18 @ 15:34:47

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0