the way you move, ain't fair you know

hey soul sister, ain't that mister mister on the radio stereo, the way you move, ain't fair you know!
nanananna, dagens låt kan jag u säga, man blir så himla glad bara!
hey soul sister!

aja, denhär dagen skulle egentligen ha spenderats med felicia men hon är sjuk, stackarn, så nu snart spenderas den tillsammans med en mattebok istället, en aning tråkigare måste jag nog tillägga, eller mycket ska jag nog vilja tillägga som extra där.

idag:

brun kofta - present - svart tunika - hm - sjal - hm - vita strumpbyxor - lindex - svarta knästrumpor - köpta i kroatien i somras

nehe, nu måste jag sätta igång - bädda sängen med, ser jag att behövs.
sista dagen på lovet med, jag tycker det är sådär kuligt.
menmen, here we go!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0