....

god kväll, god kväll!
jag ber också om ursäkt för den senaste inlägget, jag och mobilblogging går inte riktigt hand i hand.
jag satt iallafall på biblioteket och pluggade lite engliiiish, kanske behövligt, who knows?
jag luktar klorin om fingrarna för att jag nyss sprejade hela badrummet eftersom större delen av min familj numera har en hobby att sprejmåla den med extremt vidriga saker.
så nu är jag minsann hemma efter en härlig dag, härlig dans och framförallt härliga människor.
en mcdonalds fika med moa hanns med det med, fina grejer, fina grejer!
nu ska jag däremot snart bädda ner mig, av en wierd anledning så sov jag bara fyra timmar inatt och jag ska upp klockan sju imånbitti!
stämma står på schemat!
godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0