I'm singing; freeeee

yepp, jag är ledig idag!
hehe men ja, jag måste plugga.
det är så att har engelskaprov imån och jag har inte ens öppnat boken - skitbra verkligen!
borde nog göra det + att jag måste läsa ut svenskaboken + att jag snart måste åka ner till stan för att ta prover.
borde nog sätta igång kanske (a)

menmen ikväll så smäller det!
jag ska se New Moon med Mikaela :D
yesss.
men den kan ju seriöst knappast vara bättre än första (twilight), för det första så är det nästintill omöjligt since den var amazing.
men också för att det är den sämsta boken, liksom visst alla böckerna är ju skitbra men den inte minst bra typ.
men det ska bli spännande ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0