en fredag.

fredag (YY
idag har varit en rätt mysig men trött dag .
Det började med att jag steg upp en halvtimme innan bussen går, great job madde verkligen .
Kan dock ha att göra med att jag var och såg 2012 igår och den slutade vid tolv .
men den var bäst, en av de bästa filmerna som jag har sett.
Alla specialeffekter är awesome ;> jag rekommenderar den!
h e l t  g r y m

Anyways, skolan var rätt nice .
vi hade inte så många lektioner, så vi slutade rätt tidigt , hehh.
Stannade kvar med vänner efteråt dock, eftersom typ a l l a stannade & jag förklarade för dom om min komplicerade släkt och stulen hund, hihi dm blev lite förvirrade (Y
& sen när jag var på väg hem så gick vi förbi stan och då hittade jag en bok som jag måste läsa ut i helgen, skitbra tajmat!
men den är tusen ggr bättre än Ondskan iaf , yeyyy!
& jag har dansat med och det var sjukt kul idag, verkligen.
Dock var vi bara två pers, var var seriöst bara två st + lärare hiihi ;>
& vi lärde oss mycket om piruetter (y

& nu har jag kollat på idol och proppat i mig en massa godis , mmm ;>




bild från pink i Sthlm ;> ♥
hon var helt freakiin grym .


Kommentarer
Postat av: moa

haha vi hade sjukt kul :D jag vill med ha typ privatlektioner :o

2009-11-21 @ 12:37:58

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0