AJ '

Hey guys !
Idag har jag tagit vaccinet mot svininfluensan, det gjorde inte direkt ont när hon stack in  den men det var verkligen ingen mercy.
Inga förvaningar eller något utan hon bara stack in den och det kändes eftersom den sticks in direkt i en muskel men just då gjorde det inte så ont.
Men nu gör det riktigt jäkla ont i armen asså, A P A !
Jag kan knappt röra armen för att det gör ont och är ömt och så vidare men som tur är så är det vänster iallafall, tänk om det varit höger - det hade ju varit lycka asså '

Jag har på stan en sväng idag med och jisus vad mysigt det var, riktig såhär julstämmning ni vet. Med lite lyse runt affärerna och man kände hur jäkla kallt det var men åhh så mysigt -

Men även att vintern närmar sig nu så kan jag inte hjälpa att blicka tillbaka lite till sommaren för den var ju bara så¨härlig ' 



ÅHHH .  ♥ 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0