yeeeess ;D

den gräsliga soffan är borta'
B O R T A
IT'S LOVELY !

okej, så det här är dealen.
en extremt gräslig soffan placerades i vårt vardagsrum för två veckor sen, extremt gräslig.
men var liksom brun, beige blandad - det går inte ens att förklara'
så jag och pappa tänkte bära ner den till förrådet dag men det visade sig tt förrådet var både för fullt och för litet.
ajajaj.
nästa idé; vi kör den till farmors förråd, jaa!
så vi hyrde ett släpp och efter mycket om och män så kom den ner till släpet.
väl i bilen kommer vi på frågan; vad ska vi göra om den inte får plats hos farmor? ;o
nejnej, det kommer inte hända för då ligger vi jäkligt rise till och dessutom så tänkte jag inte bära på dendär förbannade soffan en gång till.
aldrig.
och efter att han vänt den i precis vart enda vinkel i förrådet så fick den plats, yesss!

min morgon var rätt kul med.
det var nog så att jag var lite rädd för att försova mig idag och vi hade matteprov.
så det börjar med att jag vaknar halv ett, ca en timme efter jag har lagt mig.
great.
så vaknar jag nu en gång varje halvtimme.
awesome.
när klockan slog fyra tröttnade jag och bestämde mig för att stiga upp, vid fyra på morgonen!
jag började platta håret men var klar runt kvart och över och funderade på vad jag skulle göra näst.
plugga matte!
så jag satte mig och pluggade matte vid halv fem till runt tjugo sex då pappa kom upp och frågade vadfan jag höll på med.
då kom jag också på att jag var jäkligt trött.
så jag ställde klockan på sju och så gick jag och lade mig.
sen åkte jag till skolan.
det var en låååång morgon minsann.

men matteprovet gick bra, jag fick VG ;D
men nu är det franskaplugg som gäller för hela slanten för jag har prov imån ):


Kommentarer
Postat av: felicia

åh uppdatering - me like:)

haha, så nu är soffan borta, haha, hoppas du har en bild för jag måste bara se den;)

du är awesome och franskan kommer gå finfint:)

2009-12-03 @ 18:26:34
Postat av: moa

hahaha, alltså mitt i natten. vad gjorde din pappa uppe då?! haha :D

2009-12-04 @ 10:00:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0