just one of those days'

det är en sån dag idag, en sån riktigt bra dag.
en dag då jag bara älskar mig själv.
jag blir glad, lycklig och stolt när jag tittar mig i spegeln och ser personen som tittar tillbaka.
just sånna dagar då jag bara älskar min kropp, och det händer inte ofta vill jag lova.
dagar då jag inser hur bra jag egentligen har det och vilka underbara vänner jag har.
dagar då de tunga molnen är långt, långt borta.
en av de få dagar då alla val jag gjort känns rätt.
idag tror jag på mig själv.
idag känns allt förjävla bra, helt enkelt!
jag älskar mig själv idag.



Kommentarer
Postat av: vinter

vad skönt att höra! du är en jättebra härlig person på många olika sätt!



(tänkte bara säga att, när du kommenterar min blogg så vill jag helst inte att du skriver mitt namn,vill helst vara annonym, om du förstår)



Ha ett jättebra jullov och GOD JUL! kramar

2009-12-23 @ 11:41:20
URL: http://vinternskristaller.blogg.se/
Postat av: felicia

när jag ser på dig tänker jag: "hon brde älska sig själv varje dag så bra och fin hon är" man är så kritisk med sina egna ögon om och på sig själv. men genom alla andras ögon är du underbar madde<3

2009-12-23 @ 12:24:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0