gåendes på vägen, minnen i handen

Min lördag stod idag i städningens tecken. såhäääääär glad var jag över det. eller kanske inte. förmodligen inte.
mitt uppe i allt damm kom jag på att jag ville ha massa minnen och fina saker på min vägg.
sagt och gjort.


här har ni den, allt som allt. den tecknade figuren i mitten ska föreställa jag, på las ramblas en skön dag i november.


här hänger fina ord av en fin tjej samt en bild på trion
.


här hänger ett fint bibelord tillsammans med en fin kusinteckning från långt tillbaka, här finns även bilden på lillasyster och jag när vi hämtar en hund och broschyr på kryssningen jag åkte med mormor och morfar i Göteborgs skärgård
i somras.


här hänger Fridas brev jag fick när vi slutade nian och jämte det hänger vänskapsnallen jag fick av Matilda när vi gick i mellanstadiet.


här finns en bild på mig och storasyster en varm vårdag och uppe i hörnet ser ni en syster-kortet som jag fick av henne när jag fyllde 15.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0