a feeling i wouldn't wish on anyone

ibland önskar jag, verkligen önskar att jag kunde stänga ute känslor. att bara kunna stänga in dem i ett skåp med hänglås på och kasta bort nyckeln.
allt skulle bli miljoner gånger lättare då, jag skulle få tusen gånger mer saker gjorda. om inte dendär magkänslan fanns. om den inte fanns, om jag inte gick runt och var orolig tjugofyrasju så skulle allt kännas mycket lättare, friare, skönare.
den rubbar så mycket, så mycket.
det tar upp som mycket av min tankeverksamhet. känslor kan verkligen skapa så mycket smärta, eller smärta och smärta - de gör oss sårbara. självklart.
men å andra sidan, om de inte fanns så skulle vi vara stenkalla isblock.


ahora.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0