X-MAS AGAIN!

HEJ O HO O GOD JUL.
säger det nu såhär ca fem minuter innan dagen är slut (:

men iallafall, här kommer min julafton i bilder och även en video eller två - det var en bra dag!
& jag ÄLSKAR julen! (y


lillasyster & storasyster'




kladdiga lillebror'

jag & TOMTEN!


TOMTEN AKA Jossan!
fyfan asså, jag skrattade så jag dog.



JULKLAPPSÖPPNING!




matlagning!
& nej min lillaswister kan inte vara seriös för en sekund.

och sensådär senare på kvällen när vi hade proppad i oss för mycket julmat och GODIS så bestämde vi oss för att spela ett spel, det kunde se ut såhär;


jag är fortfarande sjukt förvånad, pratar jag verkligen såhär? :s


& det kunde sluta såhär ;
hmm.



haha.
pjyamasfight! ;D

MERRY CHRISTMAS TO ALL AND TO ALL GOOD NIGHT.


Kommentarer
Postat av: felicia

åh, god jul madde:)

mina smsutskick fastnade i telefonen så du får det såhär;)

vilken mysig jul du verkar haft:)¨

puss på dig!

2009-12-26 @ 11:30:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0