nejnejnej.

jag trodde verkligen att det skulle bli bättre av att prata med dig mennej så fel jag hade.
jag har inte mått så här dåligt på riktigt länge, nu gör det riktigt ont.
händerna bara skakar när jag skriver på tangentbordet och tårarna forsar som en flod.
jag vill inte.
du kunde inte ens ta dig mod till att ringa mig och fråga hur jag mådde.
hur svårt är det?
och det blir verkligen inte bättre av alla som försvarar dig som säger att jag ska lugna ner mig, att jag bara ska acceptera det.
för det går inte.
jag kan inte.
du tror att allting kommer kunna bli så jäkla bra men jag har svårt att tro det.
så svårt att tro att detta var din vilja.
jag trodde verkligen aldrig att vi skulle komma hit igen.
men nu är vi här och jag känner mig helt förlorad.


Kommentarer
Postat av: f¨¨

å madde, vad ska jag skriva:( är helt mållös och vet inte hur jag ska kunna hjälpa dig. sjukt bra av dig att prata med honom iaf, men synd att det inte könns bättre.. usch, detta är sp svårt:/

prata imon, eller hur känns det när vi är i skolan?

puss

2009-12-10 @ 21:43:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0