Juni 25, 2011

känslan när alla känslor sätter sig i magen med en nervositet som styr allt, är förvirrande, det är förlamande. det är vansinne egentligen, när kontrollen helt plösligt försvinner ur ens egna makt. när den onda demonen inom en styr vartenda handling, då kontrollen helt försvinner ur ens egna händer. när det inte längre är jag som hetsäter, när det inte längre är min tanke, min handling, utan att den kommer från någonannanstans, någonstans som jag inte har någon som helst kontroll över. eller känslan av att nervositeten mättar magen totalt. för det är precis vad den gör, när de värsta känslorna når ytan. det är precis den känsla som uppstår när självkänslan sjunker genom jorden. det är då som makten försvinner. det är då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback