I haven't felt like this in so many moons.


hmm, jag har lekt i ps elements hela kvällen och nu kan jag inte sluta.
jag hade också stora planer på att överföra hela bloggen till wordpress men kom fram till att det var otroligt krångligt och dessutom visste jag inte om det skulle bli bättre, huh.
men jag är sugen på förändring, både här och överallt annars.
jag ändrade i och för sig typ hela bloggdesignen igår men det känns som att det vore roligare med nåt annat.
hmm, nog med mina lustiga idéer, jag behöver inspiration!

så, jag ska nog surfa runt lite till medan jag knapprar vidare på mitt päron som för övrigt är sjukt gott, och senare ska jag faktist gå och lägga mig (!!) eftersom jag vill hinna med den där efterlängtade frukosten imån.
jag vill, jag vill!
men känner också en plötslig känsla av att jag nog kommer vara liite väl trött för det, som alltid.
hmm, fasen med!

men ni kan allt få ett smakprov på mitt idiotiska och misslyckade försök på ps innan.
hmm.



en aning överredigerad kanske'



Kommentarer
Postat av: felicia

åh, detta ser ju lovande ut:)

längtar till att få se fler bilder:)

kul med en ny header också:D

2010-02-05 @ 10:40:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0