valrörelse

en smak av valrörelse.



en dag kvar till valet, vi släppar alla sociala spärrar.

trots den största sömnbristen sen nånsin och skapadet av mina sämsta matvanor genom tiderna, så var dethär något av det roligaste, tuffaste, häftigaste och mest underbara
som jag gjort i mitt liv.
det känns så sjukt att ha kämpat för något som faktiskt hände, en blå seger.
att skrika på  valnatten 'vi gjorde det, vi vann' så halsen blir hes.
att se resultatet och inse att jag, jag har faktiskt hjälpt till, jag har varit med och skapat historia.
det känns bra.



Kommentarer
Postat av: felicia

Så coolt vännen:) jag beundrar dig love:)

2010-09-27 @ 20:20:48

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0