we worship you

åh fin helg, fin helg.
det finns så mycket som botar ett dåligt samvete, så mycket fint som bara drar ett sträck över allt som oroar en, så många människor som får en att må så mycket bättre än vad man egentligen förtjänar, så många drömmar som får en att glömma verkligheten, så många, så mycket som gör en till sitt bästa möjliga jag.
just denna helgen har varit en sådan, ja den har varit precis en sådan som får mig att må så mycket bättre än vad jag egentligen gör.
så fina vänner, så många hopp och drömmar om framtiden, så många skratt, en sådan fantastisk känsla som just nu gör mig till exakt den som jag vill vara.
helt fantastiskt, helt underbart.


det gott skratt förlänger livet, glöm inte det.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0