barcelooooona.

nu har jag landat i hemmet efter ett par fina dagar i min favoritstad.
och såhär såg det ut, de enormt få bilder som jag faktiskt tog.


spansk skaldjursmat, humm.


las ramblas-staty. levande till och med.


den kända och enda bilden på mig och den fina melissa som knäpptes bland alla turer vi sprang in och ut i affärerna och mellan alla gofres och ja. här till sist med varsin juice från tha market. och ja, jag tycker nog att vi ser rätt lyckliga ut.


spansk juice är kärlek, oh yes.


och ja, ni som känner mig rätt vet att jag sprang en och annan gång för mycket till starbucks. här sittandes i solen med en morgonlatte (det är choklad, men det ser ut som kaffe, räknas det inte då?)

ja, barcelona bjöd på mycket denna gången. allt från återupplevelser av gamla minnen till nya, kära möten med gamla vänner och avslutade vänskaper med andra. hur som så är jag nöjd för denna gången men jag kommer igen, för åh vad fin denna stan' är.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0