we are dogs unleashed

Running through the monsoon,beyond the world
til' the end of time, where the rain won't hurt
fighting the storm into the blue
and when I lose myself I'll think of you
together we'll be running somewhere new
through the monsoon, just me and you

låten är just nu en av mina absoluta favoriter, vilken känsla, vilken text - att se den live var beyond imagination - helt helt fanatstiskt underbart'

jag lovar er, det är nåt alldeles speciellt med att se ett band live, vilket band som helst, men att se ett av sina favoritband live på en scen, är helt fantastiskt.
efteråt så finns det en sån känsla i vartenda låt, man får flashbacks och man känner hur man bara återigen vill sitta där och bara skrika ut texterna tillsammans med tusentals andra, känslan går inte att beskriva.
låtarna får en helt annan innebörd, världens deppigaste låt kan du bli en av de finaste.

åh.
två ord.
tokio hotel.-
jag & lillasyster skrikandes till ett av våra absoluta favoritband.
kunde det bli bättre?


lite hardcore ska det va'



GRYMT GRYMT TAGGAD!


hmhm, måste bara slänga in en bild på deras absolut snyggaste gitarrist, helt underbart söt!
& med en gitarr på en scen ser han ännu bättre ut, jag lovar!

that my friends, is eyecandy.



Kommentarer
Postat av: felicia

jag kan nog inte fatta vilken känsla det är, nja, globen med hockey eller electric banana band är inte riktigt så stort;)

men efter massa allsånger och musikaler så kan jag tänka mig att det är underbart. men du? jag kollade lady gaga och vad jag fick fram så kostade typ en billig biljett över 70 euro, men fattade inte riktigt sidan, haha

puss å kram

2010-03-11 @ 20:55:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0