the world as we know it will end tonight

ansiktet göms i händerna i hopp om att det ska lindra den plötsliga smärtan som drabbar kroppen på det mest onda sättet.
magen vänds ut och in och tankarna snurrar i en oändlig orkan.
jag skakar till orden.
du får ett syskon ikväll.
det är inte normalt, det är inte okej, men det är jag.
nervositeten kommer greppa mig som ett gammalt spöke från en annan tid.
rädslan för morgondagen tar vid, gör allt annat till något omöjligt.
tankarna paralyserar mig, tankarna som jag skulle ge mitt liv för att se försvinna, tankar som för en sekund gör mig till någon annan.
dagen jag fruktat sen så länge tillbaka, dagen som occuperat mina tankar sen den dagen då en liten bit av allt försvann.
det kan bli något av det värsta. jag  vet, den här natten kommer förvandlas till min värsta mardröm.


Kommentarer
Postat av: felicia

maddemaddemadde!

fan jag jobbade till havl tolv igår, fanfanfan, varför såg jag inte detta!

vännen hur är det? hur mår du? vad gör du?

varm kram från felicia<3

2010-07-25 @ 09:56:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0