we like it.

åh.
jag hade tänkt plugga idag men jag är EN aning seg och därför blev det ingen matte alls, dessutom fattar jag ingenting, great (y
men jag har iallafall varit ute och gått med storasyster i en timme, det är verkligen det enda vettiga jag har gjort idag.
men nu hade jag faktist tänkt mig att titta på en film med en kopp varm choklad i handen, det vore mer än nice!
men gårdagen var iallafall grym, så jäkla grym.
det var muf hela dagen med fest på kvällen, hur stört galet bra'
jag träffade så galet mycket nya och härliga människor. - så underbart.

och så när jag var ute och gick så slog det mig hur mycket jag längtar till våren, det om nåt är stört.


Kommentarer
Postat av: felicia

åh, låter grymt madde:)

mina helger bara försvinner utan vett, hihi

2010-01-25 @ 09:21:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0