tvåtusennio.

Tvåtusennio.
det gick så sjukt fort.
Tvåtusentio.
kan knappt fatta att det är tvåtusentio.
feels like the beginning of an era.

memorable moments - twothousandandnine.

öland 09.





uddevalla 09.
återträff med underbara barcelonatjejer.




kroatien 09.
åh herregud' vilken resa.




mora 09.
också en vecka med superbra barcelonatjejer.





London 09.
en helt freakin' amazing storstad.
loooove it.






Stockholm 09.
huvudstaden med mycket bra människor och en kickass konsert.




Lund 09.
mysiga dagar med min favoritskåning.





Tvåtusennio var ett goodyear.


Kommentarer
Postat av: lovisa

jaha, är det bra?

Jag bor i linköping (: tror att jag ska gå Natur-Hum. Grunden till natur fast man har 300poäng att välja sina karaktärsämnen själv. Passar bra eftersom att jag inte riktigt vet vad jag vill än. Annars är det väl Natur-Natur som "lockar". (:

2010-01-12 @ 16:34:01
URL: http://lovisas.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar: tack och bock! :)

2010-01-12 @ 21:57:08
URL: http://sofia.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0