THIS DAY.

OJ, jag har varit riktigt effektiv idag.
jag vaknade vid halv sju (!) och steg upp (!!)
jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, jag typ tittade lite på tv tills strax innan åtta för då tröttnade jag. haha.
så först så målade jag om en ram svart som snart ska upp på min vägg och sen hade jag så trist så jag satt och kollade på när färgen torkade.
haha.
sen ringde jag sara och hon är definitivt galen för hon åkte till simhallen och simmade vid sju imorse (!) helt galet.
runt klockan halv tio började jag diska fram tills kanske tio då jag började göra mig iordning.
jag kollade på våra bästa år sen, det är egentligen med all säkerhet den sämsta serien nånsin och det händer ingenting men det var ju med en tidsfördrift! hehe.
vid halv tolv gick jag ut med saras hund sheela en stund. haha. jag kom tillbaka igen vid tjugo över ett. (x
då jag sprang in och bytte om och sprang till bussen för att åka hem till issa, har inte träffat henne på sjukt länge- så det var nice.
nu kom jag hem precis och om en kvart eller så så ska jag åka hem till Mikaela för en filmkväll ♥


sheela.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0