just a wednesday.

en underbar men kall och frusentår dag.
nä, det är så sjukt jävla kallt ute nu asså, jag kanske får skylla migsjälv för att ta på mig converse när det snöar extremt mycket, eller kanske?

men anyways, så hade jag en sjukt härlig kväll med tjejerna, vi bowlade och åt kinamat, underbart!
jag är så sjukt proppmätt nu så det är inte klokt, helt sjukt!
men gott var det, sådär jag måste äta tills jag spyr gott, ni vet(;

ehm, bilder huh? jo såna togs men jag antar att de är allt för gräsliga helt enkelt, för att visas här.
det vore ett mer eller mindre socialt självmord!

note; dock är det ganska kul att vi tjejer har inte träffats utanför skolan nånsin sen vi började i samma klass vilket var i augusti, alltså ett halvår sen.
shiiit.
vi kanske ska bättra lite på det, eller vad sägs?

imorgon är en underbar dag, gud en sån underbar dag, även kallad för studiedag och det är djupt underskattad.
awesome.

Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha, socialt självmord! KLOCKRENT! :D

2010-01-28 @ 17:21:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0