crazy.

underbar onsdag?
nesh, det kan du glömma.
det här är nog den värsta dagen på veckan.
inte nog med att vi slutade vid fyra (för oss är det sjukt sent) men jag har sammanlagt haft 4,5 timmars hål idag.
inte så underbart va.
dessutom så har jag pluggat english sen jag kom hem, och den fastnar inte i vilket fall.
satans blurk.'
och jag kan den fortfarande inte, den bara vill inte.
men nu har jag iochförsig kollat på handbollen, sverige - polen.
sverige suger för de förlorade men handboll är en grymt rolig sport, både att kolla på och att spela.
hihi.
så nu har jag och pappa suttit i soffan och klagat på hur sjukt grymt hemskt dåliga våra handbollsspelare är.
men ja, vinner man inte så gör allt åt .. hmm skogen.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0