COOOOLD!

-10!
Det är sjukt jäkla bäver kallt ute idag och jag vet.
jag och jossan skulle först åka ner till stan för att jag skulle framkalla bilder och hon skulle byta ett par skor. det börjar med att vi måste springa till bussen och hon rammlar i trappan och typ stukar foten och att hon glömmer skorna hemma och sen att ingen fotoaffär hade öppet idag.
fan.
så vi bestämde oss för att åka upp till sammarkand för att jag var bara tvungen att få mina kort idag, idag och inte sen utan nu.
så vi sprang runt till expert, elgiganten, siba och tillslut Onoff men det tog minst fem dagar för alla att framkalla dem, tusan med.
fast sen på Onoff så hade dem så att man kunde skriva ut dem direkt men det gick inte heller för att bilderna var för stora.
satan.
och sen så gick det inte heller att beställa hem bilderna för att apparaten var typ sönder eller nåt.
det sluatde med att jag gav upp.
och vi ringde pappa för att fråga om han kunde hämta oss för att vi skulle slippa att först ta en buss till stan och sen en annan till hovshaga. men han skulle mecka med farmors bil så vi bestämde oss för att åka bussen istället.
men fyran som vi egentiligen skulle ha åkt ner till stan gick inte längre och inte trean heller.
we were out of luck.
så jag tvingde jossan med att gå ner till shellmacken som låg alldeles för långt bort egentligen för att vänta på ettan där.
shitbra att vi alla var trötta och att hon  hade en stukad fot.
just great.
men vi gick och det kändes som att man gick under istiden för det kändes som att man skulle frysa ihjäl vilken sekund som helst.
damn it.
vi hade knappt kommit halvvägs när pappa ringde och sa att han var på väg.
yay!
och det kändes som att vi inte hade nån känsel i verken tår eller nån annan del av kroppen, så när vi kom in i bilen så kokade vi över.
jisses.

over and out.
en händelserik dag.



Kommentarer
Postat av: moa

haha härligt! :D här är det nästan 40 minus, dedu :o

2010-01-05 @ 17:41:42

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0