spring

åh, nu börjar det gå mot vår.
för första gången på verkligen hur längesen som helst idag, så var det PLUSgrader - hur underbart?
mycket måste jag säga.
okej, att jag inte är något stort fan av den slaskigaperioden, då det bara rinner vatten som floder i skorna men islutet är det så värt.
för jisses vad våren är härlig - & gud vad jag längtar efter när jag äntligen kan hänga in vinterjackan i förrådet och ta fram fina kappor o sommarjackor och alla dessa sommarskor - åh sommarskor - jag längtar tusen gånger om!
men nu vankas det let's dance med syskonskaran tillsammans med en stor påse chips och lite godis.
fredagsmyset är nu i full gång!
spanien - hösten 2004

Kommentarer
Postat av: felicia

våren är för underbar! då kan vi väl ta en picknick i gräset en efetrmiddag?

kramkram, å ses snart:)

2010-02-27 @ 13:42:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0