fooddangers.

åhhallllalala.
såja, nu ska det ske nåt extremt UDDA, jag ska laga mat.
för det första är det konstigt att göra klockan nio på kvällen och för det andra gör jag det aldrig, och de finns en förklaring till det, jag kan helt enkelt inte.-
men pappas flyg var inställt och han är fast på nån flygplats mitt ute i ingenstans, så han kommer inte hem ikväll. det är inte lika kul att vara ensam hela kvällen, ändå märker jag.
imån slutar vi tolv, den dagen är grymt efterlängtad.
& jag var värsta nöjd med mig själv för att jag klarade av massa ekvationer i matteboken men sen kunde jag ingenting, och då blev jag inte lika nöjd och slängde ihop boken, BRA TAKTIK!

hehe, men vad sägs om att jag rör runt lite i pastan så kanske det åtminstone är ett försök åt att inte bränna den, men det finns inga säkerheter. den brukar ha sitt egna lilla liv när jag står vid spisen.

ååååhhh shhiiittt, nu rycker det som bara den om såsen, vore ju ett under om jag lyckades denna gången?
jag kanske ska gå dit och kolla!
hihi.


Kommentarer
Postat av: felicia

dududu madde:D jag ska lära dig pasta carbonara - superenkelt och gott:)

2010-02-03 @ 17:52:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0