velen valen skolvalen

galet och jag menar verkligen galet - hur mycket jag velar nu.- beslutsångest på de flesta plan kan jag lova!
det känns så lagom mycket wierd.
jag menar, jag sa hela året att jag trivdes men en ny skola - förändring kan ju vara bra? och det verkade ju så bra när jag var där idag.

så, vad är det som jag velar på egentligen?

det är möjligt, jag kanske skulle trivas bättre, kanske allt skulle falla på plats? tänk om allt bara klaffar?
men tänk om, tänk om jag ändrar mig (igen?)? tänk om jag inte alls trivs och tänk om jag inte är sådär social som jag intalat mig? tänk om allt blir fel? trots att allt kändes rätt?
men det kanske är värt att testa? kanske det är värt att ta chansen?
huvudet nickar när jag säger det, det borde vara värt det.
det borde verkligen vara det.

Kommentarer
Postat av: Olga

Va! Funderar du på att byta skola, har jag fattat det rätt? Kram

2010-08-10 @ 23:35:35
Postat av: felicia

D E T Ä R S J U K T V A D V I K Ä N N E R L I K A !

Har inte kunnat sätta ord på det, men det är tur att jag har dig som löser det åt mig;)

Måste (understruket!) prata!!

2010-08-11 @ 18:01:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0