alive!

I'm alive, I'm alive!

ilördags var jag som sagt på stämma och mitt under allihop kände väl jag att jag mådde lite väl illa, jajamensan spysjukan var ett faktum, underbart eller inte!
men nu två dagar senare och efter tre timmars skola idag så lever jag igen!

idag är det nämligen så underbart varmt, vårigt, skönt, alldeles perfekt ute med andra ord.
jag älskar det, bara älskar det!
jag ser ut såhär idag;

svart tröja - Vero moda - rutiga shorts  - mango (barcelona 2008) - strumpbyxor  - Gina

så nu har jag tagit med mig skolböckerna ut i solen till verandan tillsammans med datan som spelar underbar musik- en bra måndag med andra ord.



lillelillebror tittade ut lite i solen han med!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0