SKÅÅÅNNEE ♥

Två nätter i Skåne, fyllda med flummdanser, nattliga promenader i Malmö och ett rätt härligt sleepover med grymt hä'rliga skåningar
:& en filmkväll i lilla Genarp med minitomater, miniostar, morötter&dip till en grym film ;D
jajamensan, vi har minsann haft ett redigt mysigt i lilla skååne ♥

& tjenna hela skånetrafiken är helt galen för jag var tvungen att gå igenom hela jäkla tåget på vägen hem för att hitta till rätt plats för att annars skulle jag blivit dumpad i skåne .-

& jag o simone har minsann också varit på plånboksjakt, det var minsann en upplevelse, oh yes '
jag tappade min plånbok när vi skulle åka mellan lund o genarp och vi ringde väl till skånetrafiken minst hundra gånger men dom hittade ingenting, nada ..
Shit , jag trodde det var kört liksom men sen när vi kom hem till simones kompisar så hade dom min plånbok ;o
men sen stod jag på balkongen med några av hennes kompisar och då kommer hon skrikande ;
maddemadde, jag har hittat din plånbok !'
Hennes kompisar hittade den på bussen, snacka om tur i oturen, liksom vad är oddsen ;D

Här kommer några bilder ;



On my way to LUUUND



& den extremt sööta bilden på oss *not*



Ester var igång iaf ;D



Skulle ha lagt in fler bilder men internet är rent idiotgalet och vill ingenting som jag vill - 'det suger'
menmen nu är det nog läggdags skulle jag tro, klockan är tjugo i två och jag är rätt pigg . .
Kan det ha att göra med att jag o simone typ låg o sov vid fem i eftermiddags , hmm kanske kanske.-'

nattinatti ^^



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0