nei.

jag lovar dig, vår relation 'är inte ömsesidig.
du behöver inte mig på samma sätt som jag behöver dig.
har aldrig gjort och kommer nog aldrig göra.
det var du som hjälpte mig genom de svåraste stunderna.
det var du som förstod.
det var du som försvarade mig.
hela tiden du.
men det är först nu som jag har insett att vår relation var inte dden samma för mig som för dig.
du berättar aldrig saker för mig, du berättar aldrig om dina problem, känslor och tankar.
du vänder dig inte till mig.
men du betyder så oerhört mycket för mig.
jag behöver dig så sjukt mycket egentligen.
men nu är jag så sjukt rädd för att förstöra det vi har.
du är en av de viktigaste personerna i mitt liv.
så rädd för att förstöra det men samtidigt så rädd för att du aldrig ska få veta.
för att vet att det skulle göra så jäkla ont att förlora dig och den trygghet som ändå har funnits hos dig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0