oj!

ojojoj!
jag har handlat julklappar idag, massvis!
till massa männsikor, kusiiner, syskon, föräldrar och ja hela tjocka släkten ' bara några få kvar .
dock shoppade jag lite till mig själv med, kunde bara inte låta bli - har ju inte varit på stan på runt tre veckor!
hihi.
vågar knappt kolla mitt konto nu bara ' speciellt inte eftersom jag kom på att jag behöver en ny skolväska för min håller på att gå sönder. -
& så såg jag en jättefin tavla inne på Gallerix som var inslagen med rött band - den såg så julig ut när den låg där och väntade på mig '

nähä, men nu ska nog maddetomtenisse gå och slå in en massa paket i en massa rött papper.
det är nästan den bästa delen med julklapparna.
hehe.





Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Taack åh vad gullig du är:)



Superfin blogg verkligen!! :D Ja, vi får hålla tummarna på Erik imorn då ;) ha en mysig kväll ♥

2009-12-10 @ 17:40:58
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0