MARS 2010

YES.
I mars 2010 så smäller det!
då åker jag och syrran till Göteborg för att se Tokio Hotel, det kommer bli så jäkla grymt!
det är lite kul att vi ska se just Tokio Hotel för att jag har alltid varit emot dem, sa alltid att det var ett jävla skt band, och då hade jag inte ens lyssnat på dom.
men så fort jag började lyssna på dom så älskade jag musiken.
så jäkla grym!
och att få se dem live kommer att slå det mesta!
så här och nu så tänkte jag också bjuda på några av deras absolut bästa låtar.
& jag har också insett att de är bäst på tyska.
1000 meere  - låten är kärlek!
hilf mir fliegen - den har jag lyssnat på lääänge och den är så fin
schrei - den berömda tyska versionen av scream
durch den monsun - helt underbar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0